Levent Demirci -2018 En İyi Yerli Filmler Seçkisi

İşte benim gözümden sinemamızda 2018

     2018 yılı sinemamız için hem üretim hem de izleyici açısından hayli bereketli bir yıl oldu.
Yerli film üretimi 170 filmin üzerine çıkarak parıltılı dönemlerine adeta bir selam çaktı.
Ben de bu filmlerden en beğendiğim on tanesini özel bir seçkiyle beğenilerinize sunuyorum.
10 – Borç ................. Vuslat Saraçoğlu
 9 – Arif V 216 .......... Kıvanç Baruönü
 8 – Gerçek Kesit :Manyak........ Onur Ünlü
 7 – Yol Kenarı ........... Tayfun Pirselimoğlu
 6 – Napoli nin Sırrı...... Ferzan Özpetek
 5 – Kaybedenler kulübü:Yolda....... Mehmet Ada Öztekin
 4 – Müslüm ................... Can Ulkay  - Ketche
 3 – Sofra Sırları  ............. Ümit Ünal
 2 – Halef ........................ Murat Düzgünoğlu
 1 – Ahlat Ağacı...............  Nuri Bilge Ceylan

  Daha kaliteli ve aynı zamanda kendi filmimizin de vizyonda olduğu bir 2019 yılı geçirmemiz dileğiyle bütün sinemaseverlerin yeni yılını şimdiden kutluyorum...

Yorumlar

Popüler Yayınlar